tisdag 7 oktober 2008

Ny outfit


Oscar har fått ett nytt set sytt till sig idag.

oranga velourbyxor med röd mudd och randig tröja sydd i ett härligt röd och orange eiser trikå. Är det någon som har gott av just den randiga och vill sälja alt byta en bit med mig så blir jag superglad.

bilden är jättesuddig, men kläderna ligger i tvätt så denna får duga så länge.

med på denna bild ser ni oxå ett par bytes tofflor som jag fått i utbyte mot en landskapströja, tofflorna har såklart [M]an[M]ade gjort och sonen älskade dem. Tyvärr fick de gå i retur, om det missödet kan ni läsa i hennes blogg. Så nu väntar vi på nya tofflor.


10 kommentarer:

Lallis/Helene sa...

Vilket fin outfit, jättehärliga färger!

Strömming sa...

en riktigt 'glad-outfit' - snygg! synd på de fina tofflorna. läste om missödet, tråkigt när det inte blir bra efter så mycket arbete!

Anna-Snoddas sa...

Jättefint! Mitt tog slut alldeles för fort så jag är väldigt intresserad!

OA PIP sa...

Hej.
Jag har lite bitar av den randiga trikån.Jag bytar/säljer gärna :-)
Madeleine

Anna-Snoddas sa...

Ja, det gäller att läsa ordentligt! =)

Sarah sa...

OA PIP- Det gör jag jättegärna. Hur stora är bitarna och pris?

OA PIP sa...

Hej igen.
skicka mig ett mail info@dockklader.se Så ska vi nog komma överens.
Madeleine

Botilda sa...

Härligt färgglada kläder!

Solveig Lövendahl sa...

Väldigt söt unge i jättefina kläder!!

Jes sa...

Så söt han är din kille, jättefin i sina nya kläder, jag gillar verkligen oranget, jag missade tyvär detta oranga tyg, det är verkligen fint. Hoppas de nya tofflorna har kommigt la dem på posten igår.