tisdag 7 oktober 2008

Mitt Give & Get paket.


I torsdags dök mitt paket upp, jag var så över förväntad, så spännande. I paketet låg 2 superfina mössor som båda tyvärr var för små, de var lixsom för korta fram i pannan så de slutar på halva huvudet. Så synd. Fick en söt gosehund, ett kanintyg, en pfiffikus och en härligt doftande tvål, 2 strutar med hårda karameller och en förpackning med scrapbookingpapper.

Paketet kom från PiraPäron, och det fick hade jag inte en aning om, så jag fick tjuvkika.



Tack för paketet.

2 kommentarer:

Pirapäron sa...

Det var tråkigt att höra att mössorna var för små. Jag provade på min lillfröken och då verkade de ok :-( Mönstret var från Hanne Meedoms bok och de brukar vara ok. Hoppas du blev nöjd med resten i allafall.
/Hanna

linnzan sa...

Vilket härligt paket! Synd att de urgulliga mössorna inte passade.