måndag 10 oktober 2011

Att handla från POSE design

Att handla från POSE design är mycket enkelt. Välj mellan mina fina tyger. Har oftast bara min mönstrade tyger upplagda på bloggen, enfärgade tyger finns i många olika färger, och går mycket bra att matcha med de fina härliga mönstrade tygerna! Välj vilket plagg du vill ha och maila din beställning till sarahlergell@hotmail.com Jag försöker att alltid svara inom 24 timmar. Jag syr oftast på beställning o har sällan några stora lager. Lite mössor, vantar, napphållare brukar jag dock ha en del färdigt.

Jag tillämpar förskottsbetalning o börjar sy ditt plagg först när jag ser din betalning. Jag skickar efter postens portotabell, Vill du ha dina saker skickade som spårbart paket så kostar det en liten peng extra men då har man också en säkerhet att varorna kommer fram.

Inga kommentarer: