torsdag 1 april 2010

Sambeställning av storlekslappar?

Är det någon mer än jag av alla som syr som är i behov av storlekslappar från mina namnband?

Jag är det iaf.

Maila mig på sarahlergell@hotmail.com om ni är sugna. Kommer inte beställa förän i mitten på April, jag kan väl sätta slutdatum för det söndagen den 18 April.

Tanken är väl att beställa i lapparna som finns i strl 44- 176 cl men även månad/år och kanske även dubbelstorlekar om intresse finnes. Ni bestämmer!

Så maila mig antal lappar (du bestämmer själv hur många lappar av varje storlek)och vilken storlek du är intresserad av så återkommer jag såfort jag sammaställt efter den 18 april och du får veta "din" summa. Du betalar och när alla betalat så beställer jag och skickar sedan ut när lapparna kommer, porto på 6:- tillkommer från mig till dig.

EV, kan det bli någon dags förskjutning eller att jag inte svarar på mail, för då kanske vi ligger på BB. Vi är ju beräknade en bebis till 8 April.

12 kommentarer:

OttoPippi sa...

Skitbra initiativ!!! Jag vill vara med! Har mailat dig! Hoppas vi blir många! Länkar därför till detta inlägg även på min blogg!!

Therese sa...

Men vilken slump! Satt senast idag och tänkte att jag måste beställa fler storleksetiketter! Nu hänger jag hellre på här istället! Stort tack för detta =).

Fiffiluren sa...

Som jag har önskat att någon skulle vilja ta på sig detta digra arbete. Jag hänger gärna på!!
Jag länkar också från min sida.

Jonglören sa...

Jag hänger också på. Men vad innebär det? Vilken mängd förväntas det att jag beställer och så alltså?

SöstraMi sa...

Hej på er alla!
Jag vill gärna vara med, har detta behov också!
Maila gärna för mer info,
Mvh
Lotta/SöstraMi

Anonym sa...

Låter intressant! Men undrar också vilken mängd man måste köpa?

Hello sa...

Har du redan slut på dina? ;)

Jag ska kolla lagret och återkommer. Ev skulle jag kunna tänka mig några stycken.

Recoll sa...

Låter super!
har samma fundering som krokkofin. Är det någon minimum gräns? Avgör jag vilka storlekar som ska beställas eller får jag alla mellan cl 44 och 172? När du menar dubbelstl menar du t ex 74/80?
Hoppsan det blev många frågor...
Tack för bra intiativ

Sarah sa...

Recoll-
Du mailar mig senast 18 april antal lappar av vilka storlekar du är intresserad utav.

Efter den 18 så sammanställer jag alla som vill beställa och mailar dig "din" summa som du för över till mitt konto. när alla sedan betalat så beställer jag och sedan skickar jag till alla när ettiketterna kommer.

Inget minsta antal, men ju fler lappar som beställt ju billigare blir det.

portot på vad 1 frimärke tillkommer från mig till dig.

/Sarah

Jonglören sa...

Hej igen. Ja jag läste det nu...att du ska ha barn alltså. Det verkar vara en del av oss blogg-sömmerskor som ska ha i april. Skoj! Hoppas allt går bra. Har inte varit inne och läst så mycket på din blogg så frågan kanske är dum: Vilket barn i ordningen är det?

KlaramedK sa...

Hej hej, jag är gärna med på ett hörn, men ett HETT TIPS är att be alla skriva minsta antal och maxantal av varje storlek så slipper du maila fram och tillbaka och se om folk blir nöjda som stackars ManMade fick göra.

jag kan skicka min Excelmall om du vill?

häls häls
klara

Bustråden sa...

Jag har mailat dig min beställning! Jättesnällt att du samordnar detta!