tisdag 13 november 2007

Idag har det kommit.

Fick min första adress till den som jag skall skicka mitt hemliga paket. Med andra ord har ju någon fått min adress och JAG får snart ett paket.
Men lite pirrigt är det allt. Trots att man läser om personen i fråga så är det lite klurigt vad man skall skicka. Skulle kännas tråkigt om den man skickar till blir besviken. Vilket jag hoppas att "den" innerligt inte blir. Ska plocka ihop paketet under veckan och sedan är det väl bara att vänta och se.

Väntar med spänning

7 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, helt rätt att någon har fått din adress. Jag snokar runt lite för att se vad du gillar.
/Hemlis

Sarah sa...

Ihhh,s å spännande. MinBlogg är ju som du ser ganska så tam, har inte fått ut så mycket på den ännu. Men det kommer nog, fråga på bara...

Anonym sa...

Ja du är ju rätt ny i bloggvärlden ser jag, var nära att kommentera hr länge jag bloggat, men det skulle ju kunna vara avslöjande....
Har dock lite koll från sytråden.

Ok, Lite frågor då.
Har du badkar?
Gillar du glögg?
Julpynt du gillar/ogillar?
Vad har du o dina barn för storlek på mössor?
Några förhoppningar på hemlispaketet som du vill att jag känner till??

Sarah sa...

Här har du svaren,
Ja vi har badkar men det är ej installerat, vi kommer flytta snart och då SKA vi ha fungerande badkar,
Dricker glögg i måttliga mängder, DOCK inte starkglögg.
Julpynt, hmm svårt. Jag försöker att varje år hitta en speciell julgranskula, köper bara en av den sorten och skriver årtal på. Annars vet jag inte direkt. Lite nya tomtar är aldrig fel. Har de senaste åren köpt vättar i Ull som jag älskar
Barnens mösstorlekar varierar. Men lillen har väl 48 och stora 52/54

Förhoppningar på hemlispaketet, nja. Längatar bara tills det kommer och är så nyfiken. Hoppas givetvis på saker man har användning för. För min del vad gällande tyger så är ju klädes tyger aldrig fel, samt så kanske nån fin application eller sy fast märke.

Anonym sa...

Va? vill du ha saker du har användning för, jag som tänkte sy en klänning! ;-) :-D
Klart jag ska försöka göra användbara saker, det är ju syftet med utbytet.
Ska gräva i tyglådor o hyllor imorgon.

Sarah sa...

Menade såklart att det inte är så kul att tex få stickor och garn. Jag kan ju inte sticka. Det är jättesvårt. Har ingen aning om vag jag själv skall skicka till min hemlis.

Anonym sa...

Kan garantera att varken lera eller julgransdekorationer ingår i det jag tänkt skicka till dig. Om du drömmer om paketet igen får du allt drömma att det var fina grejjer o du blev nöjd ;-)
/hemlisen