torsdag 26 november 2009

Färdiga alster...

Jag hamnar alltför ofta efter med bloggandet av det jag syr, så nu skall jag försöka blogga ifatt.


Här ovan är en beställning tygbindor och trosskydd, (tack syster för beställningen) Den lilla förvaringfodralet är av vaxad textil och får plats med ca 2 bindor. Går även att beställa för dig som är sugen.
Bindorna kostar 45:- st
Trosskyddet 35:- St
Förvaringspåsen kostar 40:- St (ingår vid beställning av minst 4 bindor eller 6 trosskydd, alt 2 bindor och 3 trosskydd i samma beställning)
Oscar har fått en tröja i djungeltyget från JNY vilken känsla och kvalitet, jättesnyggt. Mudden kommer från mjuka tyger.
Långkalsonger i Stoff och stils elefanttyg, mjuka sköna och följsamma, används både som pyjamasbyxa och långkalsong

1 kommentar:

Nemia sa...

Skulle vilja kika på tygbindorna o skydden, är de nått för mig lägger jag gärna en beställning. Kanske kan ses en dag? Jag sitter på Hansa Mån-Fre 8-15/16

Mvh KATTA