torsdag 19 februari 2009

Mitt Give and Get har kommit


Här ser ni innehållet på mitt Give and get paket. Så mycket fint i det.
ett härligt grönt velourtyg, en bok om stickning, och en hel rulle med resår, ett par stickor oxå som sonen tyckte såg jättespännande ut så det fick vi lägga bort innan kortet togs. Ett par superhärliga hängselbyxor som tyvär var för stora men kommer passa super till hösten. och Äldsta sonen klev i sin draktröja direkt och använde det i ksolan dagne efter och var så stolt och snygg! i den.

Kan inte säga annat än TACK. En av mina bästa hemliga paket hittintills.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du gillade det, det är alltid nervöst att göra dessa hemliga paket! :D

Älsklingsfrö sa...

Vad härligt!
Du lämnade ett inlägg på min blogg d¨å jag efterlyste storleksetiketter stl 98. Har du några att byta? Eller vill du helst sälj dem? Maila mig gärna på marine.brunius[snabela]telia.com

Anonym sa...

Vad kul att se livebilder på tröjan! Ser ut att passa bra men lite lång i ärmarna kanske?! Svårt att sy utan att kunna prova! Vad roligt att ni alla gillade det!

rino sa...

snyggt! jag anar vem som gjort det...

Anonym sa...

Vilket fint paket du fick!