tisdag 29 april 2008

Hemlispaket 3,0



här kommer bilder på mitt hemlispaket. Hade ingen som helst susning om vem avsändaren var så jag fick tjuvkika. Det var Majtjho som var avsändaren.

Med i paketet fanns en massa saker, ett härligt blått trikåtyg som skall bli tröjor åt barnen tror jag. ett havstyg som jag inte har nån användning för just nu! är inte så förtjust i det, iallafall inte till kläder, men det kanske kan bli en gardin till lillgrabbens nya rum! Väskan som var med älskar jag numera, i början kändes den inte jag, men nu är den perfekt. Rymmer mycket och passar de flesta kläder! kantband, vågband, och en rulle resår fanns med samt ett mönster på en dagisväska och en mumsigt god choklad som vi snaskade i oss illa kvickt! Samt ett recept på en härlig kaka.

Tack Majtjho numera är jag supernöjd med mitt paket, i början kändes det inte bra men jag har ändrat mig! Förlåt om du vart ledsen....

2 kommentarer:

Vindling sa...

Har länkat till dig från min blogg, hoppas det är ok.

Anonym sa...

åå jag älskar det tyget med havsmotiv, det är verkligen ett barntyg.
kram patricia