fredag 14 december 2007

Mitt paket har kommit *lycklig*



jag har fått ett superfint paket, Paketet innehöll ett jättefint blått härligt trikåtyg, som jag tror blir en tröja till Emil min stora kille, sen var det ett tyg med disneyfigyrer på, det kommer nog bli en pyjamas åt Oscar, sen var det lite tygbitar av velour, som jag nog använder till att sy en gripboll åt Oscar och även den fick jag mönster och beskrivning till. Oscar fick ett par härliga velourbyxor som passade utmärkt, han hade de poå sig redan ikväll när vi var på luciafirande och en mössa till Emil, men den var i minsta laget. ett fint strykmärke fick jag oxå som nog hamnar på en av Emils tröjor. jag fick några kryddor ett paket råsocker och ett recept på varmt vintervin. och inte minst ett jättevackert halsband som jag har på mig i skrivande stund. I mitt paket låg och ett litet paket som jag inte fick öppna föränn jag gissat, min första gissning var Happyhippo och det var rätt,så jag öppnade paketet och däri låg en av hennes fina aliens i röd julig färg. Jag har ganska länge misstänkt att mitt paket skulle komma från just henne, eftersom hon guidade mig i hur man ändrade på bloggen så man kunde lämna anonyma inlägg, och så fort jag ändrat hade jag en anonym kommentar i min blogg, hon frågade oxå efter barnens huvudstorlek och hon syr ju ganska mycket mössor om jag förstått rätt.

Men jag är så SUPERNÖJD med mitt paket så TACK igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var visst inte sa bra pa att dölja min identitet där, fast jag tror nog att du kunnat gissa med hjälp av mössan o byxorna i alla fall. Trist att inte mössan passade, den var större först men jag valde att förminska lite, skulle hoppat över det tydligen. Vill du att jag ska sy om den, eller göra en ny?
Kul att du är nöjd med paketet.
Häsningar Clara

Jes sa...

Vilket fint hemlispaket du fått, och vad många fina presenter, gillar disnytyget, kläderna och figuren var jättemysiga.

DORIS DAISY sa...

Hej!
Vilket fint paket. Älskar halsbandet!

Sica sa...

Angående något helt annat! Blev så glad över din kommentar i min blogg, trodde verkligen inte att någon skulle svara på det! Nålar har jag inte bara tänkt på, men än så länge tror jag att den som sitter i funkar. Men för säkerhets skull, vart har du hittat dem? Hur stor slant kan det tänkas bli för manualen?